Hello Amigos(friends), I am a native spanish speaker and i know a lot of english so, what im offering is really simple. I can translate a website or any kind of content from english to spanish or from spanish to english for you. If you need me as your assistant for translating what your customers say or anything like that, i can do it. I can also work as Spanish customer support or live support for your business. I can translate the HTML tags suck as Meta and stuff like that. And i usually charge per page for content translation, if you need me for customer support or things of that kind you can pay me weekly. For more information feel free to PM me. If you want an active talk you can add my MSN address: renzob94[at]hotmail[dot]com P.S. I do not have spanish characters in this PC but i will use my spanish computer for translating your content -------------------------------- SPANISH TRANSLATION: -------------------------------- Hola amigos, Soy un hispanohablante que sabe bastante ingles y lo que estoy ofreciendo es realmente simple. Puedo traducir una pagina web o cualquier tipo de contenido de ingles a espanol o de espanol a ingles. Si me necesitas como asistente para traducir conversaciones o lo que digan tus clientes, tambien puedo hacerlo. Tambien puedo trabajar como un empleado de Servicio al Cliente en ingles o espanol para tu negocio. Puedo traducir los tags de HTML como los Meta y lo necesario para optimizar tu pagina. Normalmente cobro por pagina o por palabras, para servicio al cliente puede ser semanal. Si deseas mas informacion, no dudes en mandarme un Private Message o puedes agregar esta direccion al MSN: P.D. En esta computadora no tengo los caracteres espanoles como los acentos. Para traducir usare mi otra computadora que si los tiene.