Professional Spanish writer $1.00/100 words

Discussion in 'Content Creation' started by delmargraphics, Jun 8, 2009.

I am an experienced Spanish article writer. I can write just about anything in that language. I have experience in working on my local Spanish news site, you can view it at :www.eaglepassdaily.com, and I have two more years of experience by writing news, sports, and entertainment articles for a Piedras Negras, Coahuila Mexico newspaper.

I charge $1.00 per every 100 words (300 words minimum).

If you are interested in hiring my services you can contact me at: or you can contact me here, via PM
    Thanks

delmargraphics, Jun 8, 2009 IP
  2. ac3_spad3s

ac3_spad3s Well-Known Member

Best Answers:
    0
    Trophy Points:
    140
    As Seller:
    100% - 0
    As Buyer:
    100% - 1
    ?Puedes escribir sobre 'seguro para coches'? lol.
    Can you write about auto insurance? How many articles can you write a day? Thanks

ac3_spad3s, Jun 8, 2009 IP
  3. delmargraphics

delmargraphics Peon

Best Answers:
    0
    Trophy Points:
    0
    As Seller:
    100% - 0
    As Buyer:
    100% - 0
    Si señor, claro que puedo. Usted nada mas me oriente acerca del articulo que le gustaria que escriba y yo le proporciono mis servicios. En este momento puedo realizar entre 2 a 5 artículos por día, dependiendo que tan grande le gustaría -Saludos.

Yes sir, I can. Provide me with the article information and I will compose it into a reasonable Spanish article. I can complete around 2-5 articles per day, depending on the source size - Best Regards.

delmargraphics, Jun 8, 2009 IP
  4. delmargraphics

delmargraphics Peon

Best Answers:
    0
    Trophy Points:
    0
    As Seller:
    100% - 0
    As Buyer:
    100% - 0
    Si señor, claro que puedo. Usted nada mas me oriente acerca del articulo que le gustaria que escriba y yo le proporciono mis servicios. En este momento puedo realizar entre 2 a 5 artículos por día, dependiendo que tan grande le gustaría -Saludos.

Yes sir, I can. Provide me with the article information and I will compose it into a reasonable Spanish article. I can complete around 2-5 articles per day, depending on the source size - Best Regards.

delmargraphics, Jun 9, 2009 IP