Geez... what's the point of these dumb threads? Here, go read this one http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=30471
The point of "dumb threads" like this one is that you might get a useful tip like this one: I use the adsense extension for Firefox (http://code.mincus.com/?p=3) to automatically check and display my adsense stats every 30 seconds... another stats addict here!
I don't. I have a FF extension that is a live display of my impressions, clicks and whatever number of dollars I want displayed like today, yesterday, this month, last month, this year, all time etc..
Ma pièce préférée Mon repaire est un grand endroit à traîner, joue une certaine piscine, ou obtient juste loin de l'effort de la vie quotidienne. Mon repaire offre le bruit et le divertissement supérieurs. Il n'a aucun article relié par effort tel qu'un téléphone, ordinateur, bureau, et aucun pagineur n'est permis. Cette pièce représente l'amusement et la relaxation pour tous ce qui entrent dans la salle. Mon centre de divertissement offre à un grain en bois le grand écran TV. Accomplir entourent le bruit et l'extérieur multifonctionnel. L'image dans l'image offre le visionnement duel de sport, pour apporter l'action de phase de sports à la salle. Pour le divertissement à temps partiel, l'invité peut apprécier un bois découpé antique la table professionnelle griffée de piscine de taille de pied, qui a été achetée de l'enchère de domaine de graisses du Minnesota. L'action de billard est bien allumée par la lampe de billard de verre taillé de main pendant du plafond en bois ouvert de faisceau. Les garçons paresseux abondent se reposant sur les planchers de chêne chevillés par main véritable. Gue….
FF=Firefox aka the best cross-platform browser at the moment I check my Adsense stats once a day. Used to be more often, but the revenue doesn't go up just by me staring at it every couple of hours!
That's gold, that right there. You can spend a lot of time "tracking" your tiny amount of progress. Oh, somebody clicked. Let me go look at my log stats! Oh, somebody visited but didn't click. Let me go look at the user path! Hours later, you know what your five visitors did and that you earned 8 cents. Congrats. You could have written a couple articles that will give you visibility under new keywords and bring people to your site, adding to your total clicks and revenue every day from then on. I know it, now I just have to do it!